You wanna be my backside man

Blev liksom blandad mat idag. Måste ju äta upp d man har hemma. Blev bacon, ägg och sallad med lite frukt i. Blev väl sådär...

Drog till ljusdal och gick på kronans droghandel- alltså vilket jävla namn-
Hjärtimo skulle fixa lite och jag skulle oxå fixa lite. Blev en bra dag. Åt pizza och handlade lite- höhö för den som är intresserad liksom.

När vi kom hem drog vi och tränade för det ska tydligen vara skit bra för massa saker, fattar ju jag med- men allvarligt sög röv. Jag är så äckligt svag och har kondis som en död- det gör mig förbannad. Jag vill komma igång igen!

Ska börja boxas igen:D lite rädd eftersom jag är i så jäkla dålig form. Jag vill inte vara sämst för fasiken:/ åhh saknar att springa oxå! Man mår fan bra av det. Men suger när man knappt orkar ta sig fram... Blääää.

Snart fredagsmys. Snarre och lerre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0