Lämna dina smarta ord hemma...

Jag förstår liksom inte vad grejen med mitt liv är... (?)
Vissa dagar känns livet mer än helt underbart, och man skrattar och driver och lever och har sig. Liksom man lyckas vända negativa grejer till positiva.
 
Rätt vad det är så vaknar man på natten, kan inte sova, tankar tankar...somnar om (om man har tur) och vaknar skit tidigt. Allt liksom kommer över en och helt plötsligt är dagarna oändliga och mest mörka. Kul-
 
Gällande vissa personer som tror dom är någonting- lämna mig ifred bara. Jag vill inte höra era fiskmås åsikter om vad jag gör eller hur jag är- jag är tillräckligt kritisk mot mig själv iaf!


Kommentarer
detrfanbttreattslitasutnattrostabort.blogg.se

Tror lite att det är det som e livet ja. Vi som mår så här njuter till fullo av kungdagar medans dom däremellan e skit. Tänk så trist det vore med bara mittemellan dagar. Men ganska skönt oxå kanske... Kämpa på bruttan, du är precis en sådan där sällsynt blomma i vår "herres" trädgård som alla vill vara fast du själv kanske inte förstår varför. Varm, vacker, kärleksfull och en fantastisk humor. Mycket starkare än du någonsin tror <3

Svar:
Ida http://cdn.publishme.se/cdn/6-2/4042553/images/2013/lkolo_5117eb96e087c317b2ab84ab.jpg

2013-03-07 @ 12:41:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0